Sunday, May 31, 2009

Hiatus

Nu var det väldigt längesedan jag skrev i den här bloggen och det beror på en sak, och en sak endast. Jag har nämligen aldrig kunnat skicka mms med min mobiltelefon som jag förövrigt bloggar med. Så för några veckor sedan Gjorde jag slag i saken och ringde kundtjänst för att fixa det här med mms:andet. Sagt och gjort, jag pratades vid med nån trevlig dam där på comviqs kundtjänst och dom skickade ett sms med inställningar.

Nu till själva haken. När jag hade installerat allt och startat om mobiltelefonen, gick det att mms:a då tro? Nej, absolut inte, och inte nog med det, jag kunde inte gå in på internet via mobilen heller. Som om inte det vore nog så kunde jag heller inte uppdatera bloggen via mobilen längre. Surt.

Så jag funderar på att ringa kundtjänst snart igen och förklara mitt missöde och se om det går att lösa, för i sommar kommer jag inte ha tillgång till dator lika mycket som tidigare och då är det najs att kunna slänga iväg en bloggpost med mobilen.

Dagens spotifyord : Hiatus

(Hiatus betyder på svenska uppbrott eller avbrott, används flitigt på spotify för att beskriva när ett band har ett uppehåll. )

No comments:

Post a Comment