Wednesday, December 24, 2008

God Jul och Gott Nytt År!

Gud Jul och Gott Nytt År!

Detta är min officiella julhälsning. Bdb lagar sönder så jag publicerar den här.
Idag är det julafton och julkänslan är INTE på topp. Sitter i 40:gradig värme med syrsor och massa insekter runt omkring mig på en altan ute i djungeln. Någon kalle anka är det inte frågan om. Måste medge att jag börja längta hem lite nu. Saknar mina intrument, det är så segt att ha all tid och all inspiration i världen för att skriva musik, men endast kan göra det i huvudet! jag vill ha mina instrument!

2 comments:

  1. MM, det e jobbigt när man inte får uttrycka sig med musik på så lång tid....Du kan ju alltid sjunga för din familj när du har tråkigt, eller kanske springa längst gatan utanför hotellet och sjunga på "Final Countdown" eller nåt. XD . Bara förslag btw.

    Hoppas du kommer hem hel och ren.

    /Atta

    ReplyDelete
  2. det där med final countdown verkar vettigt, det ska jag fundera på.

    ReplyDelete